קייטרינג לאירועי חברה

אנו מבינים שארגון אירוע לחברה הוא לא דבר של מה בכך, והוא כולל אינספור פרטים שצריכים להתחבר יחד בצורה חלקה. בלב של אירוע בלתי נשכח נמצא קייטרינג יוצא דופן. אנחנו כאן כדי להבטיח שהאוכל באירוע שלך לא יהיה רק ארוחה, אלא חוויה, המותאמת כדי לרצות כל אחד מהאורחים שלך. סמוך עלינו שנפוך את האירוע של החברה שלך לבלתי נשכח עם פתרון הקייטרינג המושלם.

קצת על השירות שלנו

קייטרינג לאירועי חברה

אירוע חברה הוא אירוע שלוקח לא מעט זמן לארגן אותו, שכן הוא כולל הרבה מאד פרטים קטנים שצריך לחשוב עליהם ולוודא שהם תואמים זה לזה ומשולבים בצורה מושלמת זה בזה. אחד הדברים החשובים ביותר באירוע חברה, כמו בכל אירוע בעצם הוא בחירה של קייטרינג לאירועים. לא כל סוג של אוכל יתאים לאירוע החברה שאותו מפיקים ומארגנים ולכן צריך לשים לב היטב לסוג האוכל שיוגש. חשוב לשים לב לאורחים, מי הם, מה הגילאים שלהם, האם יש נושאי כשרות שצריך לקחת בחשבון, האם יש כמות גדולה של עובדים שנמנעת מסוגי מזון כאלה ואחרים בגין אידאולוגיות שונות ועוד שיקולים שחייבים להילקח בחשבון על מנת למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור כל העובדים, או רובם הגדול.

קייטרינג סול אסאדו

למה לבחור בנו?

תפריט אטרקטיבי

מנות צלויות הן להיט, אידיאליות לאירועים בחוץ או בטבע. אנו לוקחים את זה צעד קדימה על ידי הצגת נתחים ייחודיים ומנות נדירות שקשה למצוא בסצנה הקולינרית הישראלית, ומעלים את הרגיל ליוצא דופן

אלמנט ההפתעה

בחירה בסול אסאדו פירושה בחירה בעונג בלתי צפוי. אנו מתמחים בשיטות בישול בלעדיות ובמנות שמוגשות בדרך כלל במסעדות מיוחדות, ומביאים נגיעה של נדירות ויוקרה לאירוע שלכם.

מותאם לשלמות

אתם בראש סדר העדיפויות שלנו. סול אסאדו מתכננת בקפידה את התפריט, תוך הבטחה שהוא תואם את ההעדפות של כולם, משיקולי כשרות ועד מגבלות תזונתיות שונות, תוך הבטחה שהאירוע שלכם יהיה מהנה לכולם.

חוויה דרום אמריקאית

קייטרינג על האש

נחשב לכזה שבדרך כלל תמיד כולם אוהבים ומתאים לאירועים שמתקיימים במקום פתוח או בחיק הטבע. נשאלת השאלה – אם כבר בוחרים קייטרינג בשרי – למה לא לבחור בשיטת בישול אחרת, בנתחי בשר ייחודיים ובמנות שנחשבות ליותר נדירות עבור הקהל הישראלי? זה המקום והזמן להפתיע, לבחור שיטת הכנה ייחודית, כזאת שנתקלים בה אך ורק במסעדות מיוחדות ונדירות ובוודאי שהאנשים לא מכינים איתה במטבח הביתי שלהם. 

קייטרינג אסאדו הוא התשובה לשאלה – איזה קייטרינג מפתיע וייחודי יתאים לאירוע חברה. העובדים או הלקוחות שיגיעו לאירוע יהיו מאד מופתעים לנוכח האוכל שיוגש להם שלבטח הם כלל לא ציפו לו.

צור קשר להזמנות

שלח הודעה ונענה בהקדם

קייטרינג סול-אסאדו הינו קייטרינג דרום אמריקאי המתמחה בקייטרינג לאירועים עסקיים ופרטיים כאחד וכן באירועים קטנים וגדולים. חברת סול-אסאדו הינו קייטרינג 

לחץ לשליחה
שלחו הודעה
היי, איך נוכל לעזור?