שף פרטי לאירוע קטן

שף פרטי לאירוע קטן הוא הפתרון המושלם כשרוצים ליהנות מאירוח איכותי ומפנק באווירה אינטימית. עם יכולת יצירתית ותשוקה לבישול, שף הפרטי יביא לשולחן שלכם טעמים מרתקים ואיכות בלתי מתפשרת שתשאיר את האורחים מרוצים 

תמונה של יונתן רוזן חיתוך של בשר
יודע יותר

שף לאירוע פרטי

אירוע קטן הוא מסוג האירועים אליהם מוזמנים חברים קרובים או בני משפחה. כשרוצים לפנק את האורחים באירוע אינטימי, ולארח כך שיהיה מיוחד וייזכר לטובה זמן רב, מזמינים שף שיכין ארוחה מושלמת לפי טעמנו וטעם האורחים. שף לאירוע פרטי הופך את החגיגה למושקעת יותר ועם זאת לקלה הרבה יותר למארחים, שלא צריכים לעבוד קשה. הזמנת שף לאירוע היא דרך רווחת היום לארגן אירוע משודרג, בלי להוציא כסף על אולם אירועים או על הזמנת מקום במסעדה. כך, האירוע מתקיים בבית או בטבע, לפי בחירתכם ולפי אופי ומספר האורחים המוזמנים.

קייטרינג סול אסאדו

למה לבחור בנו?

איכות האוכל

אנו מתמחים בלספק מנות באיכות גבוהה, מוכן בקפידה על ידי שפים מנוסים. המנות שאנו מציעים מותאמות לכל סוגי האירועים באופן שיענה על ציפיות הלקוח ברמה המדויקת ביותר.

שירות מקצועי

אנו מציעים שירות אישי ומקצועי המתחיל כבר בתכנון האירוע ונמשך בדרך ההגשה וההכנה. צוות העובדים שלנו מתמחה בהבנת הצרכים של כל לקוח, ומבטיח לספק חוויה מרשימה ואווירה ייחודית.

ניסיון רב

אנו מתגאים בניסיון רב של שנים בתחום הקייטרינג, ניסיון זה מאפשר לנו להביא לכם את המיטב, בשילוב של יצירתיות, טעמים מגוונים ושירות מקצועי ביותר.

סול אסאדו

שף לכל סוגי האירועים

כשמזמינים שף פרטי לאירוע קטן האורחים מרגישים שבחרו לתת להם את הטוב ביותר, גם אם בעלי הבית הם בשלנים מנוסים ומוצלחים. כשהמארחים מזמינים שף, הם יכולים להעניק תשומת לב רבה יותר לאורחיהם, משום שהם אינם נדרשים להתעסק עם הבישולים, הסירים, ההגשה והפינוי. אצלנו תוכלו להזמין שף פרטי ליום הולדת או שף פרטי למסיבת רווקות, מסיבת ברית, בת מצווה, בר מצווה, קוקטייל לחברים מהעבודה או ארוחות חגים למשפחה או לחברים. לכל אירוע תוכלו לבחור את השף, סגנון הבישול, להחליט איזה סוג של בשר תרצו להגיש, הקינוחים, אופן ההגשה ועוד. באירוע קטן ואינטימי ניתנת תשומת לב לפרטים הקטנים, ולאוכל יש תפקיד מרכזי בהצלחתו.

תמונה של יונתן רוזן עם שיפודים גדולים של בשר
מגוון

שף לכל סוגי האירועים

תמונה של יונתן רוזן חיתוך של בשר

שף פרטי לאירועים קטנים

חשוב לזכור שרק בגלל שהאירוע קטן אין זה אומר שרמת ההשקעה בהסעדה צריכה להיות פחותה. ההפך הוא הנכון שהרי אירוע קטן מאפשר השקעה גדולה יותר בתפריט ודורשת תשומת לב גבוהה לפרטים שיעשו בסופו של דבר את כל ההבדל. חשבו כמה יתרגשו האורחים שלכם כשיגלו בהגעתם לאירוע שלכם שישנו שף פרטי באירוע. שף פרטי לאירועים קטנים משווה לאירוע נופך אקסקלוסיבי שבסופו של דבר מרומם את אווירת האירוע כולו.

תמונה של אסאדו על הגריל באירוע בטבע

מה שטעים לכם

ישנם שלבים חשובים בבחירת התפריט לארוחה שאותה יכין השף הפרטי, הכוללים את מספר האנשים, שעת האירוע, אם יהיה בשרי או צמחוני, התקציב ונושא הכשרות. כיוון שמדובר באירוע קטן, חשוב לקלוע לטעם האורחים ולדעת מה יעדיפו. גם אם מדובר על תפריט בשרי, נוכל להציע מנות גם לצמחונים שבין האורחים ולהגיש מגוון מנות גדול. אנו מגישים תמיד בשר איכותי וטרי, ומציעים ללקוחותינו את בחירת סוגי הבשר לאירוע שלהם, בין סוגי הבשר תמצאו:
בשר אסאדו הנצלה במשך מספר שעות על גריל בסגנון דרום אמריקאי במהלך האירוע בפני האורחים. מדובר בחגיגה של טעמים המבוססים על מסורת רבת שנים של הכנת בשרים איכותית. אלה נתחים משובחים הנצלים בשיטה מסורתית.
סטייק אנטריקוט – נתח עסיסי ואיכותי האהוב על רבים, העשוי במקצועיות כיאה לבשר המשובח.
עוף בגריל, חזה עוף וכרעיים עוף הנצלים בשיטות שונות.

תמונות משולבות

כשרוצים לפנק

סול אסאדו קייטרינג דרום אמריקאי מתמחה בהכנת בשר איכותית בשיטה ייחודית שנותנת כבוד לבשר ולהכנתו. אנו מתמחים בהפקת סדנאות בשר, מגיעים לאירועים בטבע, בבתים באתרים שונים ובמקומות עבודה. תוכלו להזמין גם את השירות המיוחד שלנו – סול שף פרטי לאירועים שבו אנו נכין עבורכם תפריט עשיר לפי בחירה, הכולל: מנות מגוונות, תוספות, סלטים וקינוחים, וגולת הכותרת היא הבשר המיוחד שלנו שתמיד קוצר שבחים. אנו שמים דגש רב לפרטים הקטנים המבטיחים תוצאה מושלמת.

אם גם אתם מחפשים שף פרטי לאירועים קטנים או גדולים שיעניק לכם ולאורחים שלכם חוויה קולינרית מושלמת.

הזמנות

הזמינו כבר עכשיו

צרו קשר והזמינו שירות קייטרינג יוצא דופן למשפחה וחברים!

צור קשר להזמנות

שלח הודעה ונענה בהקדם

קייטרינג סול-אסאדו הינו קייטרינג דרום אמריקאי המתמחה בקייטרינג לאירועים עסקיים ופרטיים כאחד וכן באירועים קטנים וגדולים. חברת סול-אסאדו הינו קייטרינג 

לחץ לשליחה
שלחו הודעה
היי, איך נוכל לעזור?