קייטרינג לחברות ואירועים עסקיים

סול אסאדו מביאים את הטעמים התוססים של המטבח הארגנטינאי ישירות לחברה או לאירוע העסקי שלך, ומציעה חוויה קולינרית ייחודית ההופכת מפגשים רגילים לחגיגות בלתי נשכחות. 

קצת על השירות שלנו

קייטרינג לחברות למשרדים ולאירועים עסקיים

בימינו, חברות מבינות יותר ויותר את החשיבות של אירועי חברה כמו גיבוש בין עובדים, אירוע עסקי בדבר מוצר חדש או חשיפה למשקיעים. אירועים אלו מתוכננים בקפידה, ומושקעים בהם משאבים רבים. לכל אירוע יהיה סגנון משלו המתבטא בעיצוב החלל, סגנון ההגשה והקונספט של המנות.

כך למשל קייטרינג לחברות הייטק יהיה שונה מזה של חברות מעולמות העיצוב או הרכב לדוגמה.

קייטרינג סול אסאדו

למה לבחור בנו?

חוויה מותאמת אישית

אנו מבינים שכל חברה היא ייחודית, עם תרבות וסגנון משלה. בין אם אתם חברת הייטק חדשנית, סוכנות עיצוב יצירתית או חברת רכב מוערכת, אנו מתאימים את הקייטרינג שלנו כדי לשקף את הזהות שלכם. הצוות שלנו עובד בשיתוף פעולה הדוק איתכם כדי לעצב תפריט וסגנון הגשה שמתאימים בצורה מושלמת לנושא האירוע שלכם ולמותג החברה שלכם

תפריטים מגוונים

ההיצע הקולינרי שלנו מגוון כמו התעשיות שאנו משרתים. ממנות חדשניות שמדברות לקהל המבין בטכנולוגיה ועד לאפשרויות אלגנטיות ומתוחכמות עבור מגזרי העיצוב והרכב, התפריטים שלנו מיוצרים כדי להרשים. אנו מתגאים בשימוש במרכיבים טריים ואיכותיים כדי ליצור מנות בלתי נשכחות שהאורחים שלכם ידברו עליהן זמן רב לאחר האירוע.

שירות ללא דופי

בלב השירות שלנו עומדת מחויבות למצוינות. הצוות המקצועי שלנו מבטיח שכל היבט של הקייטרינג יפעל בצורה חלקה, משלבי התכנון הראשוניים ועד להצגה הסופית. אנו מחויבים להפוך את האירוע התאגידי שלכם לחוויה חלקה וללא לחץ, שתאפשר לכם להתמקד במה שחשוב ביותר - האורחים שלכם ומטרות האירוע שלכם

קייטרינג לאירועים עסקיים

חוויה דרום אמריקאית

בעולם העסקים התוסס, אנחנו רואים הערכה גוברת לכוחם של אירועי חברה. בין אם מדובר בבניית צוות, השקת מוצר חדש או הצגה בפני משקיעים, כל אירוע הוא הזדמנות לזרוח ולהציג את התרבות והחזון הייחודיים של החברה שלכם.

קייטרינג, בפרט, ממלא תפקיד מרכזי. זה לא רק עניין של האכלת האורחים שלכם; זה עניין של העברת מסר, סיפור סיפור ויצירת חוויה שמתכתבת עם האתוס של החברה שלכם. ההבדל בסגנונות הקייטרינג בין המגזרים הוא עדות ליצירתיות ולמחשבה שנכנסות לתכנון אירועי חברה.

בואו נחבק את הרגעים האלה כדי לחזק את הצוותים שלנו, לטפח חדשנות ולבנות קשרים מתמשכים. לחיי יצירת חוויות בלתי נשכחות שמשקפות את הרוח האמיתית של החברות שלנו!

מומחים בבשר

קייטרינג סול אסאדו

קייטרינג בשרי

כאשר מתכננים תפריט לאירוע עסקי מומלץ לבחור בקייטרינג בשרי, זאת משום שקייטרינג מסוג זה מתאים לטעמם של רוב האנשים, ומאפשר יחד איתו להגיש גם מנות מגוונות לצמחונים. עולם הבשרים הוא רחב ואנין טעם, תוכלו להציע לאורחים שלכם נתחי קצבים איכותיים, מנות עוף עסיסיות ומנות בשר מהעולם הקולינרי של הארגנטינאים, שהם ללא כל ספק ממומחי הבשר הגדולים בעולם.

קייטרינג אנטריקוט

האנטריקוט הוא נתח בקר משובח, מקור שמו צרפתי ומשמעותו “בין הצלעות”, זאת בשל מיקומו. נתח זה נחשב לאחד הנתחים המובחרים ביותר, וזאת משום שהשומן שבו נשזר בתוך הבשר בסיבים רכים, ולכן קל לנגוס בו מבלי שהוא מאבד מהעסיסיות שלו. את האנטריקוט ניתן להכין במגוון דרכים, וטעמו מחמיא לתבלינים ריחניים.

הוא מצוין כבחירה עבור קייטרינג בשרי לחברות כאן בארצנו מאחר והוא כשר לגמרי.

קייטרינג אסאדו

האסאדו הוא למעשה שיטה ארגנטינאית לצליית בשר. הצלייה נעשית על מתקן מיוחד הנקרא rotizio מעל גחלי עץ. הכנת הבשר בשיטה זו היא אמנות של ממש, וכראוי לכזו גם מבוצעת על ידי אמנים הנקראים “אסדורים” מומחים. הבישול הארוך הזה גורם לבשר להיות נימוח, ממש נמס בפה. חישבו איזו חוויה מפעימה זו עבור אורח באירוע שלכם, הצגה עטופה בריחות משגעים שבסופה טעם עוצר נשימה.

קייטרינג אסאדו אינו רק אוכל, אלא חוויה תרבותית תוססת שתהפוך את האירוע לבלתי נשכח.

קייטרינג עוף

בשרו של העוף אינו נופל כלל מזה של הבקר. העוף הוא בסיס למבחר מנות מעוררות תאבון שתוכלו להתענג עליהן. באירוע חברה הקייטרינג יעמיד לרשותכם מספר אפשרויות של מנות עוף, אחת מהמנות – חזה עוף בגריל, היא מנה נהדרת לאלו מכם שמעדיפים לאכול בשר עם מעט שומן. לחזה העוף תוכלו להוסיף מגוון של רטבים ססגוניים על פי טעמכם. עוד מנת עוף נהדרת היא העוף בגריל. מנה זו מאפשרת לכם ליהנות מכל חלקיו של העוף כמו הכרעיים, הכנפיים או החזה, לכל אחד מהם מרקם שונה ופרופיל טעם מיוחד. מעבר לטעם והריח הנהדרים שנוצרים מדרך הכנה זו, תרוויחו אתם ואורחיכם את ההנאה שבלראות את אמנות ההכנה לנגד עיניכם.

קייטרינג סול אסאדו

חוויה דרום אמריקאית

קייטרינג סול-אסאדו הינו קייטרינג דרום אמריקאי המתמחה בקייטרינג לאירועים

עסקיים ופרטיים כאחד וכן באירועים קטנים וגדולים.  

צור קשר להזמנות

שלח הודעה ונענה בהקדם

קייטרינג סול-אסאדו הינו קייטרינג דרום אמריקאי המתמחה בקייטרינג לאירועים עסקיים ופרטיים כאחד וכן באירועים קטנים וגדולים. חברת סול-אסאדו הינו קייטרינג 

לחץ לשליחה
שלחו הודעה
היי, איך נוכל לעזור?