הפקת חתונה בטבע

הפקת חתונה בטבע היא אפשרות מרהיבה ומיוחדת לארוע שלכם. עם נופים טבעיים ואווירה שלווה, ניתן ליצור חוויה רומנטית ומושלמת שתשאיר זכרונות לכל החיים. באמצעות השילוב של טבע, אורחי החתונה ייהנו מחוויה ייחודית ומיוחדת, שתשמור על זכרונות מתוקים לדורות.

תמונה של קשת מעלים ופרחים בכניסה לחתונה בטבע
קצת על סול אסאדו

הפקת חתונה בטבע

ארגון והפקת חתונה בטבע, בחצר הבית, בחוף הים, בצפון, בלב היער, בשדה ירוק, בכרם ענבים קסום או בחצר ביתכם, חברת סול אסאדו הפקת חתונה בטבע עם ניסיון בהפקת מאות חתונות בטבע להמון זוגות מאושרים. אנו נשב יחד נתכנן לכם חוויה הבלתי נשכחת. ארגון חתונה בטבע זה רק עם סול אסאדו.

בפשטות ובטבעיות נבנה עבורכם את גן האירועים הייחודי והפרטי שלכם.
ברשותנו האמצעים לארגן ולהפיק את החתונה של מ-א׳ ועד ת׳.

יחד אתכם נבחר את הלוקיישן (מיקום האירוע) המתאים לכם, דרך בניית הקונספט לחתונה בטבע, העיצוב, המוסיקה, בחירת תפריט הקייטרינג והבר משקאות, הניהול הלוגיסטי ועד לפרטים הקטנים ביותר.

ארגון חתונה בטבע יהיה על ידי מנהל האירוע בליווי יחד אתכם לאורך כל התהליך, כולל הזמנה לאירוע אישי. (אירוע טעימות המתקיים אחת לחודש בתקופת החורף) איפה שרק תרצו, איפה שתחלמו, אנחנו נהיה שם!

פרטים

איפה, כמה ומתי?

מתי?

מתי? יש הרבה אנשים שבוחרים להתחתן בימי החורף, כל עוד נמצא יום נעים ולא גשום (די שכיח במדינתנו הקטנטונת) נוכל להקים ולארגן גם חתונה בטבע בחורף!

כמה?

כמה? כמה אנשים אפשר להזמין? האם אפשר לעשות חתונה קטנה בטבע? בוודאי שאפשר!

איפה?

איפה? בכל מקום שמאפשר הקמה והפעלה של חתונה בטבע בצורה טובה ומושלמת כך שהזוג המאושר ואורחיו יהיו שמחים לכל אורך הערב, מתחילתו ועד סופו – בצפון, במרכז ובדרום – בכל המדינה!

סול אסאדו

אז איך מתחילים לתכנן ולארגן חתונה בטבע?

ראשית, הזוג חייב להחליט יחדיו על ההחלטה לבצע חתונה בטבע ולוודא שאין סייגים אצל אף אחד מהצדדים.

לאחר מכן יש לגשת למציאת חברה אשר תסייע להם בתכנון, הפקה והוצאה לפועל של התוכניות. סול אסאדו תסייע לכם בתכנון הצעדים, תכנון תפריט עשיר הכולל מנות מפנקות, (תוספות, קינוחים, מנות צמחוניות וכמובן בשר איכותי במיוחד) בחירת מיקום ועוד. חשוב שתדעו שאנחנו כאן בשבילכם בכל שלב בתהליך ויחד אתכם נפיק את האירוע המיוחד והמקורי ביותר שאפשר!

שולחנות ערוכים בחתונה בטבע
הצוות שלנו

אנשי מקצוע

בעלי מקצוע עבור חתונה בטבע

חשוב לבחור את הספקים בקפידה, כמו שידוע ארגון חתונה בטבע בנויה מהרבה פריטים קטנים שבונים יחדיו את האירוע. מספיק שאחד הגורמים לא מתפקד בצורה ראויה זה עלול לפגוע ישירות באירוע כולו.

ברשותנו ספקים המתמחים באירועים וחתונות בטבע שאיתם אנו עובדים שנים רבות תוך כדי שיתוף פעולה מלא.

כדי להשרות בכם תחושת ביטחון, חברת סול אסאדו לוקחת אחריות על הספקים ויצירת הקשר מתבצעת דרך מנהל האירוע בלבד.

הזמנות

הזמינו כבר עכשיו

צרו קשר והזמינו שירות קייטרינג יוצא דופן למשפחה וחברים!

צור קשר להזמנות

שלח הודעה ונענה בהקדם

קייטרינג סול-אסאדו הינו קייטרינג דרום אמריקאי המתמחה בקייטרינג לאירועים עסקיים ופרטיים כאחד וכן באירועים קטנים וגדולים. חברת סול-אסאדו הינו קייטרינג 

לחץ לשליחה
שלחו הודעה
היי, איך נוכל לעזור?