שף ליום הולדת

שף ליום הולדת הוא הפתרון המושלם כאשר רוצים להפוך את חגיגת היומולדת לחוויה מושלמת ומפנקת. עם תפריט מותאם אישית, מנות מרהיבות וחווית בישול איכותית, תביאו לשולחן את האווירה המושלמת לחגיגה מוצלחת

תמונה של יונתן רוזן חותך בשר
מידע נוסף על השירות שלנו

שף ליום הולדת

יום הולדת הוא אירוע מרגש ומהנה במיוחד. בין אם הוא מתקיים בין שני בני זוג ובין אם נערכת מסיבה ובה שלל מוזמנים. כל יום הולדת טומן בחובו את הצורך להפתיע את האהובים עלינו ולרגשם במחווה מיוחדת וחדשה. מגוון האפשרויות הוא אין־סופי החל מיום פינוק בספא מפנק דרך פיקניק מדליק על חוף הים וכלה בחגיגה בבר או מועדון שבו תוכלו לחגוג בקצב טוב והרבה אלכוהול. אך אם אתם מחפשים משהו באמת ייחודי ושונה, תוכלו להפתיע את החוגגים בארוחה עם שף פרטי, נשמע מעניין? בואו לגלות את המתנה הכי מגניבה שאתם יכולים להעניק!

קייטרינג סול אסאדו

למה לבחור בנו?

חווית בישול אישית

שף ליום הולדת שלנו יצר מגוון תפריטים מותאמים אישית לטעמי היומולדת, כולל מנות מושלמות שיתאימו לאווירה ולסגנון האירוע.

יצירתיות ואיכות

אנו מתעקשים על שימוש ברכיבים איכותיים ובשיטות בישול מיוחדות כדי ליצור ארוחה ייחודית ומושקעת שתשאיר את האורחים מרוצים

שירות אישי ומקצועי

צוות השף שלנו מתמחה בספריית מנות מגוונת ומתאימה לכל סוגי האירועים, ואנו מקפידים על שירות אישי ומקצועי לכל לקוח.

סול אסאדו

שף פרטי עד הבית ליום הולדת

מה מגניב יותר מלהזמין שף פרטי עד הבית ליום הולדת אשר יבשל לנגד עיניכם את מיטב המנות שאתם אוהבים ושבחרתם? אין הרבה מתנות שיכולות לעמוד מול המתנה הזו, שכן היא מביעה מחשבה יצירתית, אינטימיות זוגית ומשלבת אוכל – אחת ההנאות הגדולות של החיים וכל זה עטוף ביום הולדת חגיגי אחד!

אם אינכם מחפשים ארוחת ערב רומנטית שהיא רק של שניכם, תוכלו להזמין שף יום הולדת לארוחה רבת משתתפים. אם ברצונכם להפיק מיני אירוע, תוכלו לשכור חלל, להזמין משפחה וחברים ולתכנן אירוע מצומצם ומיוחד במינו. אין ספק שגם החוגגים וגם בני המשפחה והחברים ישמחו להשתתף בערב כה ייחודי, מלא בהומור, חוויות, אוכל טוב ויין משובח שילווה את הערב הנפלא הזה.

תמונה של יונתן רוזן עם שיפודים גדולים של בשר
סול אסאדו - מומחים בבשר

שף ליום הולדת

ארוחה עם שף פרטי ליום הולדת – אירוע שלא ישכח

בסופו של דבר, אנו נשארים עם הזיכרונות שצברנו לאורך חיינו. ארוחה עם שף פרטי ליום הולדת היא ללא ספק זיכרון שייחרט בתודעה לשנים רבות וארוכות שכן זהו אירוע שאינו שגרתי כלל, רוב האנשים יוצאים לחגוג במסעדה, בר או מועדון כאשר בכולם כמובן מוגש גם מזון, אך שף פרטי לאירועים לוקח את מתנת יום ההולדת למקום אחר. מקום של חוויה נהדרת ויוצאת דופן.

שף פרטי לאירועים

כאשר אתם בוחרים להזמין שף פרטי לאירוע שלכם, אתם למעשה זוכים ליהנות מהטופ של הטופ. שף אשר יכין לכם את כל מאווי ליבכם, כל מנה שתחפצו בשרית או חלבית, צמחונית או טבעונית השמיים הם הגבול. ואם לא די בכך השף הפרטי יוכל להכין לכם כל קינוח אהוב ונוסטלגי שתרצו. אין ספק כי זהו השיא של הפינוק הקולינרי ממש בתוך ביתכם, בנוחיות המרבית שלכם.

כמובן שניתן גם להזמינו למתחם חיצוני או אפילו לאירוע קטן ומגניב בגינה של הבית שלכם, באוויר הפתוח, לאור נרות או נורות קטנות ומנצנצות להשלמת האווירה.

תוכלו גם להשמיע מוזיקה שאהובה עליכם, ובאמת ליצור אירוע של פעם בחיים.

אז אם גם אתם מעוניינים להזמין את שירותיו של שף פרטי לאירוע שלכם, ולרגש את האהובים עליכם, צרו קשר עוד היום ונשמח להגשים לכם אירוע חלום.

הזמנות

הזמינו כבר עכשיו

צרו קשר והזמינו שירות קייטרינג יוצא דופן למשפחה וחברים!

צור קשר להזמנות

שלח הודעה ונענה בהקדם

קייטרינג סול-אסאדו הינו קייטרינג דרום אמריקאי המתמחה בקייטרינג לאירועים עסקיים ופרטיים כאחד וכן באירועים קטנים וגדולים. חברת סול-אסאדו הינו קייטרינג 

לחץ לשליחה
שלחו הודעה
היי, איך נוכל לעזור?