קייטרינג בשרי

אם אתם מחפשים חווית אירוח מיוחדת וטעמים יוצאי דופן, הקייטרינג הבשרי שלנו םהוא בחירה מושלמת. נביא לכם את טעמי אותנטיים מהמטבח הארגנטינאי לשולחן האירוע, מותאמים בדיוק לדרישותיכם ולסגנון האירוע.

1 (1)
מידע נוסף על השירות שלנו

קייטרינג בשרי

אוהבים בשרים? גם האורחים שלכם. ב”סול קייטרינג דרום אמריקאי” אנו מציעים אירועי קונספט ייחודיים עם ניחוחות משכרים של בשר עשוי היטב כמיטב המסורת הדרום אמריקאית. תוכלו להזמין אצלנו מנות לאירועים קטנים כגדולים או ליהנות משירותי ההכנה שלנו במקום.

אוהבים בשרים? גם האורחים שלכם. ב”סול קייטרינג דרום אמריקאי” אנו מציעים אירועי קונספט ייחודיים עם ניחוחות משכרים של בשר עשוי היטב כמיטב המסורת הדרום אמריקאית. תוכלו להזמין אצלנו מנות לאירועים קטנים כגדולים או ליהנות משירותי ההכנה שלנו במקום.

קייטרינג סול אסאדו

למה לבחור בנו?

קייטרינג בשרי לאירועים

נביא לאירוע שלכם את חווית הטעם המרגשת של אוכל דרום אמריקאי מובחר, המבושר בצורה מושלמת על גריל מיוחד. תהנו ממנות עשירות בטעמים ובניחוחות שיחד יצרו חוויה בלתי רגילה וזיכרון אינפורמטיבי עבור האירוע שלכם

גמישות בשירות

קייטרינג אסאדו מציע שירות מותאם אישית העונה על כל צורך ודרישה של הלקוח. בין אם מדובר באירוע עסקי או פרטי, אנו מתאימים את השירות לפרטי האירוע ולסגנון האורחים.

חוויה חד פעמית

עם קייטרינג אסאדו, תיהנו מחוויה בלתי רגילה וחד פעמית של מנות בשר מושלמות, שנוצרות באופן מקצועי ואהבה, מה שישאיר את האורחים שלכם עם חוויה קולינרית לזכרון

סול אסאדו

סוגי קייטרינג בשרי

בסול תמצאו מגוון רחב של סוגי קייטרינג. החל מהאסאדו- הבשר הדרום אמריקני העשוי על האש הפתוחה או לפעמים סופח את הטעמים הייחודיים של האש בצירוף תיבול איכותי מקורי. תמצאו אצלנו גם את הבשר העשוי בשיטה הישראלית, “קייטרינג על האש” עם מגוון נתחים משובחים שנבחרו אחד אחד על ידי מומחי הבשר שלנו, עופות טריים שמגיעים אליכם ישירות לשולחן עשויים היטב ושיפודים עם ניחוח שפותח את התאבון ונישא למרחוק. נתחי האנטריקוט שלנו עשויים לפי בקשתו של הסועד החל מבשר כמעט נא ועד לסטייק עשוי היטב. כל נתחי הבשר עסיסיים ועשויים בדיוק כפי שאתם מכירים ממסעדות היוקרה מסביב לעולם.

תמונה של מישהו חותך אסאדו
סול אסאדו - מומחים בבשר

שירותים נוספים

תמונה של גריל עם בשרים

קייטרינג בשרי לאירועים

דמיינו את הסועדים שלכם במתחמי החוץ מתחילים לחוש בעשן העדין המיתמר מעלה ונושא את הריח של סטיק עסיסי. כשהם מסתובבים לאחור הם מגלים את הדוכנים שלנו, עם שיפודים עליהם בשר מסתובב, עופות טריים וקצבים מיומנים שחותכים נתח בשר גדול שהוכן במקום. כל המנות עשויות עם תיבול עדין שהופך אותן למושלמות.
לצד הבשרים האיכותיים תמצאו מגוון רחב של תוספות המתאימות לכל אחד, החל מטוגנים וכלה בירקות ובסלטים טריים המוגשים לכם לצד המנה.

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים או גדולים

המנות שלנו מתאימות הן לאירועים גדולים של מאות אנשים והן לאירועים קטנים של מספר עשרות. אנו מתאימים את גודל הדוכנים וכמות העובדים המיומנים המכינים את הבשר אל מול עיניהם המשתאות של האורחים לאירוע שלכם. תוכלו לבחור מבין התפריט המגוון שלנו את סוגי הבשרים והעופות שתרצו שיהפכו את האירוע שלכם ללא פחות ממושלם.

תמונה של שולחן ערוך ליד הים

קייטרינג בשרי לאירוע קטן בבית

חולמים על כל הטעמים הללו גם לאירוע קטן בבית או לארוחת החג? אין פשוט מזה. תוכלו למצוא אצלנו את כל המנות המוכנות עבורכם באופן אישי ולקחת אותן אליכם הביתה. אנו יכולים גם לפתוח אצלכם דוכן ביתי קטן ולדאוג לכל חווית ה”על האש” או מתקני האסאדו המרשימים בגינה הביתית. לא מעט אירועים יוקרתיים בבתים פרטיים משתמשים בשירותי הקייטרינג האיכותיים של סול על מנת להעניק לאורחים חוויה של פעם בחיים.

תמונות משולבות

הפקת אירוע בשרי בטבע

לצד כל האירועים הללו אנו מסייעים גם בהפקת אירועי קונספט בטבע סביב חויית הבשרים המושלמת. אם אתם מתכננים אירוע חברה או יוזמים מפגש פנויים פנויות, מפגשים לחברים או עמיתים למוסד לימודים: כולם יוכלו ליהנות מהטעמים הנפלאים המוגשים להם על הצלחת. גם האורחים הצמחונים והטבעונים יוכלו ליהנות מהתוספות שלנו והלחמים העשויים מולם בתנור ולהיות חלק מהחוויה הקולינרית הייחודית בדרך שלהם.

הזמנות

הזמינו כבר עכשיו

צרו קשר והזמינו שירות קייטרינג יוצא דופן למשפחה וחברים!

צור קשר להזמנות

שלח הודעה ונענה בהקדם

קייטרינג סול-אסאדו הינו קייטרינג דרום אמריקאי המתמחה בקייטרינג לאירועים עסקיים ופרטיים כאחד וכן באירועים קטנים וגדולים. חברת סול-אסאדו הינו קייטרינג 

לחץ לשליחה
שלחו הודעה
היי, איך נוכל לעזור?